28 feb..

.. - studiebridrag = shoppa!

slutade 4 från apun så gled in på h&m och kollade efter tunikan som jag blev kär i.
den var slut i 36 så det fick bli en 38 & ser lika bra ut, men venne om jag ska lämna
tillbaka den. vet inte om jag tycker om den eller inte även om jag blev kär i den ;>

när jag stod inne i omklädningsrummet fick jag ett mess av kim från klassen och fråga
vad jag gjorde och bad mig komma till kupolen, men eftersom jag redan var där fick
hon komma till h&m. sen fick en mascara, rouge och foundation följa med mig hem.
köte även en ny deo inne på åhléns. sen knalla vi till donken och käka mcflurry :) gotti!
men nu äre tammefan slut på socker för den här månaden. jag lovar älskling! (a)
sen när kim hade åkt gick jag upp och raffsa åt mig ett 3pack strumpbyxor på cubus.

nu är jag hemma och måste hinna packa väskan för en hel vecka hemma hos älskling &
hoppa in i duschen, kommer jag hinna innan kl 12? det återstår att se.

imorrn äre tammfan sista dagen på alla 3 apu veckor och vet ni hur mycket jag har längtat?
redan andra dagen då min handledare kom dit så tänkte jag "vafan har jag valt för ställe?"
jag rent ut sagt hatar henne! hur kan man vara en sån sur människa när man ska vara så
trevlig som möjligt mot kunderna? äre så svårt att vara glad och munter eller? jag förstår inte..
slut diskuterat om det.


99:- på h&m


foundation 49.50, rouge 49.50, mascara 139 & armand 29.50 och allt från h&m


strumbyxor 39:- från cubus, deo från åhléns 40:-

Kommentarer
Postat av: carolina

haha. en sådan tunika har jag, fast en mörkblå ;)

2010-02-25 @ 22:04:10
URL: http://carolina-karlsson.blogspot.com/
Postat av: simone

tänkte nästan köpa en mörkblå, men det blev en turkos ist ;)

2010-02-25 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0