fredag,.

ajemen. idag är det fredag, vilket innebär sista dagen på dinsko.
ska försöka stå ut dom sista 5timmarna och sen brumma med tåget vid 4 till hedemora.
och ha hela 11 dagars ledighet med bara en massa gos och mys med älskling! ååh. <3
vill egentligen hinna ta några åk med brädan också, men vi får se hur det blir.

okej, jag ska vara lite ärlig och säga att jag kommer sakna apun på dinsko en smula,
men endast sovmorrnarna då man börjar 10. i 3 veckor så har jag vaknat gått upp vid 8,
poppat musik högt som tusan, fixat och ätit i chillande takt, jag gillare! bara tare lugnt.

gick upp runt 8, hoppa in i duschen och sen hunnit packa om väskan 3-4ggr tror jag,
för att kunna få plats med min hårspraysflaska ;) ja, den är ett måste!

med mig till babe har jag:
♥ 2 tunikor
♥ 2 par strumpor
♥ 4 par strumpbyxor (fråga mig inte varför så många)
♥ underkläder
♥ schampoo & balsam, parfym & deo.
♥ vågtång & plattång
♥ systemkameran
♥ pluggsaker. eller ja, matten.
♥ smink
♥ mjukisbrallor (ett måste!)
.. tror det var allt, och fråga mig inte varför jag har packat så mycket.

nu ska jag borsta gaddarna och sen försöka trycka ner tandborsten också.
tror ni jag kommer lyckas? haha, det tror inte jag ;) uppdaterar när jag är hos daniel.
pusshej!/ s


linne och jeans från gina, topp från cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0