äntligen helg!

fyfan vad skönt. 1 hel vecka har gått och 3 består tills det är påsklov.
hela helgen kommer jag spendera med min älskade och finaste daniel.
han är nog här i stan runt halv6. får se sen vad kvällen har att erbjuda,
men tror det bara blir en massa mys&gos idag. saknat han som en jude! :(

både kim och sofie var sjuka idag & johanna är aldrig där så det vart bara
jag och cissi i skolan idag. men det gick väll bra. fick sluta några minuter
tidigare från både svenskan och samhällen så dagen har bara flytit på faktiskt.
funderar på att dammsuga mitt golv igen, tappar hår hela tiden, suck..
eller kanske ska mig en tupplur innan babe kommer? ;) tror fan det blir så, haha.

får se hur det blir med uppdateringen ihelgen. men ni vet på ett ungefär hur det
är nuförtin med mina helger, så ha inga förväntningar. but who knows? ;)

puss ;* / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0