buzz

idrott som första lektion, hade hinderbana och gym.
matte, engelska och tillsist data med inga-lis & jag
skulle rätta vårt excelprov själva & jag hatar det programmet!

gick hem och åt samtidigt som jag kollade på äntligen midsommar
med pappa. väldigt tragiskt om jag får säga det själv. usch.
sen ställde jag mig faktiskt och vågade håret eftersom jag trivt i den
frisyren. känner mig faktiskt lite busig och det gillar jag! ;) tihi.
sen kom pappa in i rummet och frågade om jag ville utmana honom på
hans efterlängtade spel - buzz. & jag ägde ut honom med typ 300p?
orkar inte skriva om dagen så ni får en dagens lista ist;

Dagens humör: tankspridd, flumm och irriterad
Dagens ont: ryggen
Dagens klädsel: svart linne, svarta strumpbyxor och en svart tunika + svarta tygskor
Dagens smink: mascara, foundation och rouge
Dagens frisyr: platt men lite vågigt i topparna & ett hårspänne till luggen
Dagens händelser: skolan
Dagens borde-ha-gjort: gjort en överraskning till babe
Dagens bästa: ronja
Dagen låt: junkfood junkies - hardcore
Dagens kommentar: sötbög
Dagens roligaste: det vet endast sofie, cissi och rhonja om ;)
Dagens tråkigaste: butterkaka på mig och sofie ett tag
Dagens favorit/er: ronja och babe
Motiveringen lyder: varför ska saker och ting vara så orättvisa?
Dagens elakaste: ingenting
Dagens finaste: babe och mitt vågiga hår ;)
Dagens hetaste: måste få säga att mitt hår är hett just nu ;)
Dagens saknad: daniel hörnaeus <3
Dagens längtan: längtan att få krama om älskoo imorrn igen :')
Dagens inköp: ingenting
Morgondagens planer: vara med min älskling
Dagens slutsats: jag vill ha helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0