dutti tjej

försov mig imorse, ganska rejält också men jag hann precis till skolan!
vaknade 08.53 och började 09.10, skönt var hade vi företag då vi är nere vid skåpen :)
dagen rullade på bra men jag höll på att somna på engelskan ;> haha.

under tiden jag var i skolan så hade jag planerat en städdag i mitt sunkiga rum.
eftersom jag aldrig är hemma längre känns det som. när jag väl är hemma så
sitter jag typ bara vid datorn, äter, pluggar och sover. på ett ungefär alltså.
så idag bädda jag rent min säng vilket var ca 2 månader sen sist, riktigt äckligt faktiskt!
dammsög eftersom dammråttorna började bli större och vidirigare, även vattnat mina
blommor som jag aldrig lägger märket till, konstigt nog. jag märker dom inte även om
det bara är några millimeter ifrån, saksamma. ni antecknar va?

käkade mat och kolla en lite bit på filmen bröllopsfotografen med pappie men den var så
otroligt seg så jag somnade till 7. vaknade upp och hoppade in i duschen.
om 70min börjar andra avenyn och vem äre som längtat sönder till nästa avsnitt sen sist?
haha, ja visst äre jag! :D

puss/ s


mjukisar har jag gjort själv.
vitt linne från gt.
tröja från vm (vero moda)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötnos :)

2010-03-10 @ 20:17:22
Postat av: simone

du är en sötnos & jag tycker du ska ta och skaffa dig en blogg! :)

2010-03-10 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0