ett-godnatt-inlägg

kollat på andra avenyn som jag bokstavligen älskar
& ätit min kvällsmat som består av 2 mackor och ett glas oboy.
kikat runt på ett antal bloggar, kollat fejjan.

ska alldeles snart hoppa in i badrummet och platta ner det otroligt
fula lockiga håret om man nu inte kalla det krull? aja, platt ska det
bli iaf och sen ska det flätas och ha över natten så "topparna" är
vågiga. jag behöver verkligen sömn känner jag, helt död i ögon och kropp.

jag har verkligen fått panik dom senaste veckorna. jag vill börja sola
som tusan och vara brun till sommarn. iofs äre rätt fake som min älskling
säger men vem fan vill vara vit i början av sommarn? nejfan, inte jag iaf.
och inte har jag pengar så jag kan gå och sola heller, vilka jävla tjejproblem..

imorrn ska jag iaf tvinga min älskade far att köpa hem apelsiner.
påtal om det så borde ni prova en sak till frukost om ni vill vara lite nyttiga!
apelsiner mússli och mjölk;

1. skala och skär 1 apelsin i småbitar.
2. lägg i apelsinbitarna & häll i så mycket mússli du vill ha i skålen.
3. häll i så mycket mjölk du vill ha.

ruggigt gott och fan så jag älskar det! pröva om ni vill ha något nyttigt,
ni kommer inte ångra er, i promise! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0