kupolen + sofie.

ajumen. slutade vid 14.20 och direkt knalla jag och sofie till kupolen.
jag hade egentligen planerat att endast gå till ticnet och hämta saker
till grupparbetet på turismen, men det blev typ en shoppingrunda också.
vi gick i alla olika butiker och slutade med att jag hade fått med mig ett
par vita shorts från h&m på rean, ett kap faktiskt! lite stora kanske,.




50:- rea, 98:- från början.

vi åkte ner till ica där sofie köpa 6 förpackningar såser!
men hon säger själv att hon älskar såser och det kan jag nog hålla med om ;)
men även jag köpa ett paket nudlar för 3:- = vuxenpoäng, hahaha! :D
sen drog vi hem till henne där hon bjöd mig på mat. kycklig, ris, thaiwook &
currysås ;* sjukligt gott! sen kollade vi en del på tv. sen prata vi om allt mellan
himmel & jord men som jag även tror att vi båda behövde med tanke på hur
länge hon har vart borta från stan och även jag som vart i husby hela lovet lix.
så vi hade en hel del att ta igen kan man ju säga
& är sjukt glad att du finns sofie! <3

när jag kom hem hade jag fått 2 presenter av pappa, eller 1 från lina också.
från pappa hade jag fått ett helt nytt tangentbord + mus och från lina trafikskole
övningar på en dvdskiva som man stoppar in i datorn. blir att öva när jag inte har
nå läxor, när det nu blir,. men fan så jag taggar körkort till sommarn! :D :D :D
tröck även i mig 3 våfflor, fattar inte riktigt hur jag fick i mig det efter maten hos
sofie + en apelsin. men hon följde mig sen till bussen iaf. eller jag sprang snarare ;b

ska nog snart hoppa i säng, är kalastrött och behöver lite mer sömn känner jag.
puss/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0