partey

i förrgår eftermiddag fick jag och babe något ryck och började möblera hans rum.
sen första gången jag var här så blev jag irriterad på hans skrivbord som står mitt
"ivägen" när man kommer in till hans rum. det liksom stod precis vid dörren.
daniel frågade vad vi skulle göra i torsdags och jag kom med förslaget vilket gjorde
hans mamma glad också. synd bara att jag inte tog en före och efterbild, sånt jag
alltid tänker på i efterhand,. & så fick det även bli en matta på hans golv, med blommor :)
nu känns rummet typ ljusare, större och mysigare, vilket det faktiskt blev också.
nog om det.

gick ut en sväng med systemen igår också men det blev inga fina resultat, bara på babe :)
får se hur det blir när jag har redigerat dom. aja. kollade film och somnade runt halv4.

ställde klockan på 12 idag eftersom vi ska ut till nås runt 7 ikväll.
danne började göra situps och armhävningar och sen käka vi frulle.
nu står han inne i duschen medan jag kände behövet av ett inlägg,
men måste snart börja våga håret, klockan är ju trotts allt 5 snart.
hoppas eran lördagskväll blir kanon!

puss/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0