sovmorgon

vet ni hur mycket jag älskar fredagar?

1. vi har sovmorgon, dock slutar vi 15.30.
2. det är helg - vi är lediga i 2 hela dagar.
3. jag ska få vara med min älskling idag!
4. DESSUTOM BÖRJAR DET BLI VÅR! :D :D :D <3

yes, sovmorgon till 10.55 idag men gick upp halv9.
kände att jag hade sovit ut tillräckligt.
käka frulle framför VAKNA - med the voice & sen
hoppa jag in i duschen och sen fixat mig.

idag plockar jag även skinnjackan ur garderoben &
vet ni vad det innebär för mig då? VÅR! så otroligt
skönt väder ute. blir så sjukt glad av det här och även
få se hur snön sakta men säkert smälter bort. älskart!



tunika från ginatricot, skinnjacka från qvarnströmspäls här i borlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0