tvångstankar,.

SVARA OM DU ALDRIG VILL MISTA HONOM

1. Vad heter han?
- daniel mats hörnaeus

2. Hur gammal är han ?
- 17, alldeles strax 18

3. När träffades ni sist?

- måndags

4. vad har han för hårfärg?
- blond med brun utväxt

5. Brukar han färga håret?
- ja

6. Vilka färger har han haft?
- typ bara brunett och blondin

7. Använder han parfym?
- ajumen

8. Är han galen?
- vi är galnast tillsammans!

9. Vad är erat första minne?
- hemma hos jenny och morgan

10. Har ni många minnen ihop?
- några

11. Vart bor han ?

- husby

12. Har ni varit utomlands tillsammans?
- nej, men det kommer väll senare

13. Hur ser hans klädstil ut?
- märkesnörd/brat. jävligt snygg iaf!

14. Vad heter hans syskon?
- oj, det vet jag faktiskt inte

15. När träffades ni första gången?
- någon gång i somras iaf, typ aug

16. Hur träffades ni?

- på en fest

17. Vad går han på för sporter?
- han har sex ;) nejmen, typ situps och armhävningar hemma

18. Vad brukar han göra på helgerna?

- vara med mig, festa ibland kanske. annars bara chilla

19. Göra efter skolan?
- åka hemoch typ göra läxor, annars bara chilla

20. Har ni sagt att ni älskar varandra?
- ja

21. Har han fräknar?
- inte vad jag har sett hittils iaf

22. Har ni kollat på film någon gång?
- OM vi har

23. Har ni bråkat någon gång?
- bara lite smågnagg

24. Har ni sovit i samma säng?
- ja (a) så goooos! <3

25. Har ni skrattat tills ni gråtit?
- jag iaf

26. Har du sett honom gråta?
- yes

27. Har du sett honom vara riktigt arg?
- nej och inte vill jag heller

28. Har han sett dig gråta?
- yes

29. Vad ska ni göra i sommar?
- leva livet

30. Har han svikit dig någon gång?
- aldrig!

31. Har ni pratat i telefon någon gång?
- ao

32. Vad skulle du göra om denna personen dog?
- vill inte ens tänka tanken! mitt hjärta skulle krossas!

33. Kommer ni vara kompisar om 10 år?
- det hoppas jag verkligen! och inte bara kompisar

34. Vad är det bästa med honom?
- allt med honom är bäst! <3

35. Vad skulle du vilja att han ändrade på?
- ingenting

36. Älskar du honom?
- över allt annat på denna jord!

37. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig?
- shit the same. men det skulle faktiskt vara gull (a) <3

38. Skulle du ge honom pengar om du vann en miljon?
jodå =)

39. Har ni varit tillsammans?
- vi ÄR tillsammans <3 <3 <3 <3

40. Vad har ni för relation?
- ett förhållande med äkta kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0