utmattad

jag är galet trött och jag vettefan vad det kan bero på.
har faktiskt inte tagit så lugnt på länge som jag gjorde hemma hos daniel på lovet.
bara sovit och chillat bort varje dag som gått och vart så otroligt skönt.
men ändå är jag galet trött? ;s

blev fest i nås i lördags iaf. blev faktiskt en helt okej kväll tillslut efter att ha segat
och ruttnat i 2tim. för vissa blev det lite för mycket av det goda tror jag ;) <3

igår låg man i sängen hela dagen och mådde som man förtjärnade antar jag.
dessutom så hade daniels mamma stukat benet och kunde knappt gå så blev kvar
tills idag då jag tog bussen därifrån och sen till borlänge.

väl i borlänge dumpa jag av väskan hemma och drog sen till skolan och hade företag
och turism. trodde jag skulle somna på turismlektionen pga inge arbete men fick faktiskt
sluta en kvart tidigare :)

sofie följde med hem en stund också. direkt vi kom hit så "råkade" vi hamna någon timme
i soffan framför den ruttna burken till tv'n och sen drog hon till erik.

har hunnit plugga lite svenska, engelska och matte. alla kärnämnen alltså & även tvättat.
är helt slut och känner att ögonen bara vill falla ihop hela tiden, men kommer bara vakna
inatt om jag lägger mig nu.

puss/ s


tunika från gt, sjal från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0